fredag 17. juni 2011

Den hvite linjen

Det har vært en god 1. etappe av rittet. Det ble ca 25 mil i alt. Det var lett å holde god fart og vinden var med meg. Det er en storslagen naturopplevelse langs Porsangerfjorden; mye reinsdyr som ofte passerte veien i flokker!

Pulveret virker meget bra. Det virker regulerende på mage og tarmer og gir den energien jeg trenger. Her har jeg endelig funnet et produkt som øker ytelsene på lengre økter! Har smurt meg i skrittet med den spesielle salven som inngår i konseptet. Tror det er viktig å passe godt på dette i innledningen for å unngå problemer senere! Her kommer også mitt første lyriske innslag fra turen:


Den hvite linjen

jeg er ikke trygg på linjen
det kommer en buldrende bil
har du sett meg?
en gnagende tvil

blir jeg most av den neste bobil
eller knertet av en campingtilhenger
du må følge den hvite linjen
men det er ingen "skulder" lenger

det er bare den gule som gjelder
og den er ikke min
den skiller de tøffeste av oss
jeg kaller dem fartssvin

jeg klamrer meg fast til linjen
der fikk jeg en meter fri
nå kan jeg slingre litt
mens en litauer farer forbi

nå ble det pusterom
føler meg ganske sprek
hører et fjernt koko
og elsker den hvite strek

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar