torsdag 23. juni 2011

Den store styrkeprøven

Iløpet av fredag/ lørdag legger tusenvis av syklister ut på løpet som går mellom Trondheim og Oslo. Det er imponerende 52 mil i ett race. Jeg er glad jeg har et lite forsprang og slipper å havne i den køen. Min styrkeprøve har nå vart i 6 dager og jeg har lagt bak meg ca 190 mil. Jeg merker at farten ikke er like høy lenger, og det tar flere mil om morgene før jeg "kommer i siget", men jeg kommer aldri til å glemme disse utrolige dagene.

Imorgen forlater jeg E6. Nesten litt vemodig etter å ha fulgt den gjennom seks fylker og et hav av kommuner - da jeg kom på E6 sprang det reinsdyr i veien foran meg. Nå er jeg på Dovre etter en seig dag med mektige Drivdalen og vakre Dovrefjell, selv om opplevelsen ble litt ødelagt av nok en regnfull dag.

Uten produktene fra Science in Nutrition ville jeg ikke klart å gjennomføre dette racet. De gir veldig god næring underveis og rask restitusjon mellom etappene, men det beste er at de også stabiliserer magen på en god måte.

Odd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar