fredag 24. juni 2011

Sol igjen... Og det går lettere!

Dagens løp har vært fenomenalt flott. Når jeg har kjørt har farten vært vært god. Terrenger har jo vørt lett da med samlet stigning var til slutt ca 1500 meter. Jeg har hatt flere pauser. Så på flomskadene og snakket med en del lokale om skadene. Forlot E6 ved Øyer og det var litt rart det etter å ha vært en del av miljøet langs veien i flere dager. Har liksom blitt en del av hverdagen :)

Imorgen ser jeg fram til å hilse på familien min på Østlandet et sted i nærheten av Kongsberg! Jeg plages nå av at den venstre hånden bare kan brukes til å holde i styret. Det skaper problemer men det er jo bare 40 mil igjen!

Enhver som sykler punkterer! Bildet til venstre er tatt litt sør for Dovre rundt 5.30, mens bildet til høyre er fra slutten av dagens etappe ved Hadeland Glassverk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar